مدال آوران دیواندره ای


مسابقات ووشو انتخابی استان در دیواندره برگزار شد
دیواندره - خبرگزاری مهر: یک دوره مسابقات ووشو انتخابی استان در چهار رده سنی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان دیواندره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقه ووشو قهرمانی استان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش تالو و ساندا در شهرستان دیواندره برگزار شد.

در این مسابقات 80 ووشوکار از شهرستان های بانه، مریوان، بیجار، قروه، سنندج، دهگلان، سروآباد، کامیاران و دیواندره حضور داشتند.

در فرم اجرای بخش تالو رده سنی نونهالان در فرم چانگ چوان (مشت بلند) "آروین ورمرزیاریان" به مقام قهرمانی دست یافت و در رده سنی نوجوانان در همین فرم "میثم وکیلی" مدال طلا را کسب کرد.

همچنین در رده سنی جوانان در فرم چانگ چوان (مشت بلند) "فاتح حیدریان" و در فرم چانگ چوان (مشت کوتاه) "سهند میره وندی" قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

در مسابقات بخش ساندا نیز در رده سنی نوجوانان در وزن 26- "کیانوش شیری"، در وزن 28- "وحید احمدیان"، در وزن 31- "امیر بدری"، در وزن 34- "ساسان حیدری"، در وزن 40- "امید آقایی"، در وزن 46- "فرزاد احمدی" و در وزن 52- "سینا رحمان نژاد" توانستند با غلبه بر کلیه رقیبان مقام قهرمانی را به دست آورند.

همچنین در رده سنی جوانان در وزن 48- "خالد محمدی"، در وزن 52- "آزاد تمبر نسب"، در وزن 56- "لقمان خضری"، در وزن 60- "یاسر زند سلیمی" و در وزن 65- "حامد محمدی" مدال طلا را کسب کردند.

در مسابقات ساندای بزرگسالان نیز در وزن 56- "هوشیار حمیدی"، در وزن 60- "سامان صفایی"، در وزن 65- "پدرام رحمانی"، در وزن 70- "هیوا زند کریمی"، در وزن 75- "امید معظمی"، در وزن 80- "سیامک محمدیان" و در وزن 85- "سعید عباسی" عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کردند.

این مسابقات طی روزهای جمعه و شنبه در شهرستان دیواندره برگزار و امروز به کار خود پایان داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391 | 22:10 | نويسنده : سیروان کرمی |
.: Weblog Themes By قالب ووشو:.